tisdag,

Hejsan.
Nu är jag hemma från skolan, försov mig imorse så jag missade nationella, braaaaaaa! Sen så hade vi samhällskunskap efter lunchen, mentors tid och sen var det stependium utdelning i aulan där 5 st fick 5000 var :o Nu vet man vad man ska sträva efter i alla fall ;)
Idag ska vi antagligen åka och handla, är alltid så skönt när man får hem en massa ny mat och så, men ska nog köpa lite mera frukt och göra en frukt sallad som ag kan äta när jag blir sötsugen ;) Imorgon är jag ledig för att jag fick en spa dag med mamma i namnsdagspresent, så imorgon blir det ingen bloggning alls men det överlever ni nog ;)
Jag ska kolla på tv nu innan jag ska och handla, pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0