sängdags

Hej igen, nu är det paus i DH så då hinner jag skriva!
Imorgon ska jag och mamma som sagt till Yasuragi hasseludden och ha en hel spa dag och det ska bli så himla mysigt! Vi ska vara dära vid 8 på morgonen och äta frukost sen ska vi rena kroppen och själen i en japansk ritual i en lagom varm pool. Sen ska jag få en hel kropps peeling men saltskrubb och aloe wera, ansikts rengöring och massage.
Sen ska vi göra lite annat som jag får berätta om senare, ska bli jätte mysigt med en hel dag med mamma medans alla andra går i skolan, lite skadeglädje ;)
Nu börjar DH igen så vi hörs imorgon när vi kommer hem eller på torsdag när jag är fräsch och blek igen ;) I helgen bjuds det nog också på lite shopping bilder ;) Puss sötisar!



T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0