stora tankar i ett litet huvud

Kan inte sova och funderar bara på vad jag ska shoppa och hur mycket pengar jag har eftersom jag itne kan logga in på banken från någon av datorerna vi har hemma just nu :O Vill shoppa nu!

Samtidigt vill jag bara utomlands och mysa i solen, kanske i en stor stad på en liten balkong, på takterassen där poolen även är. Jag vill bli bortskämd och göra ingenting. Strosa runt på stan och njuta av livet. Snälla gör min ekonomiskt oberoende! Eller kanske ge mig en rik pojkvän som får mig att må bra och får mig att skratta? :o

Många tankar i mitt huvud nu, såna här kvällar saknar man pojkvän och att ha någon att prata, dela sina tankar och drömmar med. Jaja snart börjar jag prata om mig själv i tredje person och skriver en bok, så nu ska jag nog sluta skriva :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0