söndag

Hej på er, det blev inge vidare roligt inlägg innan men jag kände att jag behövde få skriva av mig allt det som låg och nötte på mig.
Men idag är det morsdag, jag var uppe vid 8 imorse och gjorde en jätte fin tårta till mamma som hon fick på sängen. Sen skulle jag göra brunch, men amerikanska pannkakor men färska hallor, blåbär, bananer och glass, äggröra och bacon. Ett fyllt bröd som Jamie Oliver gjorde förra veckan, eller det var en deg som man delade i två så fyllde man med olika saker. Jag tänkte skriva om det när jag har tid hur jag gjorde det för det var verkligen as gott!

Just nu sitter jag och "pluggar" turism, finns det någe tråkigare? När jag gjort det ska jag börja läsa på böckerna om EU körkort så jag också kan få köra moppe i grekland. Näste helg ska jag vara på Odenplans trafik skola båda lördag och söndag och förhoppningsvis klara det, annars får jag smisk av min mor ^

Jag kan ju säga att hos oss har det varit helt vindstilla hela helgen och upp mot 40 grader, så dom hära 2 dagarna har känts som 5 dagar utomlands. Och det känns som om vi redan har sommarlov vilket vi tyvärr inte har än men om 9 hela dager och 6 skoldagar :p Jag längtar, jag vill åka till grekland och jobba! :o

Men nu ska jag plugga vidare det tråkigaste ämnet som någonsin uppfunnits, så hörs vi sen eller imorgon, pusspuss! :)


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0