måndag

Hej på er.
Gud vilken dålig uppdatering det har varit! I lördags tog jag tåget till tumba för att möta upp steph i tumba så vi skulle hämta ut våra derby billjetter, grymt taggad fresten, och sen så åkte jag upp till min brorsa och hans tjej. När hon åkte iväg på tjejmiddag spelade vi guitar hero, som jag inte är någe vidare på, hämta pizza från benevento ;)
Jag skulle egentligen åkte hem på kvällen men det blev att jag sov på soffan och vaknade av att katten som var lite skeptisk mot mig och inte ville hälsa står och nosar på mig 5 på morgonen :p Haha, men sen åkte jag hem och lagade mat. Men jag ska snart göra ett till inlägg med fredagens shopping ;)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0