lördag

Hej sötisar,  jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit alls idag men jag har varit ute i princip hela dagen och myst och badat i solen! ;) Direkt när jag vaknade idag så blev jag rastlös så jag tog ut fiskespöt och kastade en gång och fick en aborre på en gång? :O Första gången jag fångarde en fisk, sen kastade jag några gånger till och då hade jag en JÄTTE stor gädda på kroken, var ganska stolt! ;)
Men sen kom morfar, så vi åt lunch, åkte och handlade lite små saker. Jag hittade mobilen jag vill ha med comviq abonemang nu så det var toppen, men vi ska köpa den när vi kommer hem från Grekland så att jag inte förstör den dära eller får massa snad och skit i den för det finns ju inge värre än det :p
Jaja, men nu ska jag fortsätta min otroligt oroliga liv och kanske lägga mig eftersom jag ska upp och göra en stor brunch och en tårta till mamma imorgon på morsdag, puss sötisar vi hörs imorgon :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0