fredag igen

Usch såna hära dagar förtjänar itne jag att ha en blogg!
Imrose hann jag inte blogga alls, i skolan hade jag redovisning i engelskan som gick bra men nervös som en gris var jag! Efter lunch bar det av till IP där lärarna och eleverna spelade fotboll emot varandra och sen så blev det lite lekar där jag var med på 4 utav 5, bara jossi i min klass och jag som stälde upp och bjöd på oss själv ;)
Efter skolan åkte jag till mamma och köpte lite grejer på apoteket och sen så tog vi en glass och kollade runt lite i globen centrum. Sen bar det av till medis där mamma, thomas och några från hans jobb alltid tar en "after work" öl, eller 5. Var så himla skönt i solen, riktigt sommar värme!!

Imorgon ska antagligen jag, Lisa och fanny sätta oss på djurgårn och mysa, så det ska bli mysigt så vi hoppas på toppen väder! Men nu ska jag gosa ner mig i sängen, det är nog någe fel på mig för jag är trött i kroppen nästan hela tiden och orkar inte göra något. men jag skiver i morgon, ni får en bild från våran ute plats förra helgen i alla fall :) Pusspuss!


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0