heeeeelg

Nu äntligen fungerar vårat internet! Jag har ju velat visa er min nya klänning sen kl. 7 :O
Efter skolan åkte jag med Fanny och Lisa till Skärholmen där F's frisör är, på vågen dit kom också deras kompis Elin på tåget. Jag väntade med Fanny medans Lisa och Elin kollade på kläder och medans Fannys färg satt i fick vi sätta oss i massage stolar, myyysigt ;) Sen kom jag hem vid 7 tiden och fick köttfärsknyten med någon ost grej i, mumsigt.
Imorgon är det sista gången på våran fotokurs och då måste jag fixa alla bilder eftersom det blev fel och Rebecca och skoldatorerna har antagligen olika sorters photoshop, tråkigt nog så jag måste fixa alla till jpeg. Men nu ska jag bara ladda upp bilderna på klänningen sen ska jag nanna kudde. Pusspuss


Den gör sig inte alls på bilden men den är från Mina UK och köpt på Nelly!


(Fanny du har något kladd i håret? :S)

T

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha snygggggg

2009-03-14 @ 15:05:46
Postat av: Rebecca

tack så jätte mycket! verkligen jätte snällt att du fixar det!

2009-03-14 @ 16:08:46
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: Fanny Strömberg

HAHAHAHHAHA THERESE du ska dööö för det här

2009-03-16 @ 22:57:41
URL: http://fannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0