helgen i resume

Nu är jag hära hos er igen, i fredags var det tjej middag hos Lisa sen iväg på små äventyr, hahaha ;) På lördag morgon så var vi uppe vid halv 9 för Elin skulle till frisören, så vi gick dit och så kom Fanny dit också så gick vi hem tillsammans allihopa till Lisa. Fanny och jag var ltie hungriga så jag (super kocken) gjorde as god äggröra med bacon.
Sen kom mamma och hämtade mig vid typ 4 eller något så fick jag mat och så tog jag det bara lugnt och kollade på film, och idag har jag varit på utförsäljningen på modecentret, hittade en jacka till mig storebror som var hur cool som helt som han köpte, får ta kort någon gång och den passade honom as bra! Så han och Camilla, hans tjej kom hit och åt med oss, jag älskar att ha min bröder hära så det var mysigt! Mamma och jag köpte på t-shirtar till mina bröder som ett "påskägg" som dom ska få senare :) Men nu ska jag fortsätta kolla på wipeout, pusspuss :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0