onsdag

Hejsan, nu ursäktar jag att inte skrivit. Men igår blev det DH med mamma i sängen medans Thomas kollade på något annat och hade datorn. Och imorse hann jag inte heller skriva även fast jag fick extra sovmorgon och började 20 över 10, utan jag försov mig. Och jag vaknade 20 min innan jag skulle tagit bussen så jag lyxade med att ta saltsjö banan istället för bussen. Men som tur var kom jag bara 10-15 min sen.
Då var det svenska sen lunch, hårda korvar och smaklöst potatis mos, vad hände med sveriges bästa skolmat? Bullshit säger jag nog med tanke på dagens mat! Efter det blev det arbetssätt och lärande, där jag kom på en mycket bra marknadsföringsplan, ska bara skriva den som en steg för steg planing. Vi kom på tema för våran kollektion, jag skrev en lång loggbok. Sen hade vi äckel matte.
Efterskolan provsmakade jag, Lisa och Josephine lite nytt godis från hemköp, ingen hitt om vi säger så. Sen åkte jag hem och tog det lite lugnt ett litet tag innan mamma och Thomas kom hem då det blev middag, städning och sedan veckohandling. Men nu ska vi fortsätta kolla på Grey's. Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0