Onsdag

Gud vikten dålig bloggare jag har varit, igår läste jag bara 3 st bloggar. Jag var så sur på hela tisdagen så jag skrev ett långt agroinlägg (argt inlägg) men jag vill inte vara en liten klagar person så jag raderade det bara och tänkte att det var lika bra att inte skriva något alls :p 
Men idag är det väl kanske bättre, eller? Jag blev sur på en tjej som jag inte ens känner fast hon gjort ungefär ingenting, eller så har jag bara väldigt dåligt morgon humör :P Men nu är det bättre i alla fall. Jag har till och med fått lånat Jossans iPod ;) Till lunch blir det nog lite grönsaker och sen en tååååårta som ska få mig på toppen humör :D
Jaja jag har inget speciellt att skriva men jag såg att Emma skrivit att hon ville ha flera outfits, och jag har varit dålig på sånt men på vintern är det mest jeans varje dag, men jag ska bli bättre på sånt nu när våren äntligen är hära :) Puss på er sötnosar vi får höras senare idag.

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0