Torsdag

Först och främst vill jag bara säga: äntligen är den hära! The Fast & the Furious 4 har premiär den 3 april i Sverige. Gud så jag längtat!
Sen kan jag berätta att det har gått jätte bra i skolan både på engelskan och matten, vilket kändes super! Efter skolan åkte jag och Lisa hem till henne, sen mötte vi Fanny och så gick vi ch hämtade ut fannys paket och sen vidare för att handla lite, längsta jag gått pga Fannys halv dåliga lokal sinne haha :p Sen gick vi hem till Lisa och så skulle fanny visa sina kock "skills", om vi ens kan kalla de för det för det var mest påhitt och hon tog i det hon tyckte var roligt ^ Så det slutade med en stark(!!!) tomatsoppa, men god blev den i alla fall, haha ;) Jaja, men nu ska lilla jag lägga mig och sova i mitt ny städade rum och plocka ihop lite för imorgon då det blir tjejmiddag hos Lisa sen får vi se vad för roligt som händer ;) Pusspuss!

T

Kommentarer
Postat av: Björn

Tror filmen kommer vara gryyym! :D

2009-03-28 @ 22:05:07
URL: http://jagheterbjorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0