tisdag

Jag undrar hur många nätter jag nu drömt om att nästan hela Malta gänget åkt tillbaka till vårat lilla hotell, inte så konstigt för jag saknar det så himla mycket. I slutet av nattens dröm var Marco och hans lille AudRienne i centrum ;) Men gud vad jag saknar alla, vi hade tre helt underbara veckor som jag aldrig ville ta slut. Tänk er själva att ni åker iväg förväntar er absolut inte alls att träffa några, sen träffar man ett sånt underbart gäng. Och Nordby läser du det hära så ska du veta att jag saknar dig jätte mycket!!


Jaja jag har inte så mycket att skriva idag men jag har varit hemma idag och inte gjort så himla mycket idag. Puss

T

Kommentarer
Postat av: nordby

ÅH SAKNAR DIG MED THERÈSE !!!!!!!!!! Vi MÅSTE fö fan ses snart guuuuuuuummman !!!!!! MISS YOU !!!

2009-03-03 @ 21:12:25
URL: http://nordby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0