söndag

Nu är det söndag och det är lite kanal 5 maraton, just nu är wipeout det och sedan Beck som varje söndag. Men vem såg jag för bara ett litet tag sen hära som förvåndae mig, jo Jofré. Vad är det killen vill? Eller var det kanske i Argentina han fick tycke om Linda Rosing med tanke på att uttagningen till hennes program var straxt efter hon kom hem därifrån? För er som inte vet så är han med i den rätte för Rosing där han visat sig vara väldigt speciell och han har även sagt dumma saker till Linda med är fortfarande kvar i leken? :S Men frågan är väl kanske, vart vill han komma? Bli någon slags B-kändis? :S Ja ni, fråågorna är många (haha, aaah eller så är dom inte alls det?)
Men nu ska jag tvätta av mig mitt smink, puss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0