Lördag

Hejsan hallojsan, nu är jag hemma från många timmars lekade i photoshop ;) Det var fotokurs idag igen och jag hade jätte roligt, tråkigt att det bara är en gång kvar. Retuscherade två bilder på Rebecca, en på mig och en på mig, Rebecca och Josephine. Porträtt bilden på Rebecca tycker jag blev bäst för som andra blev dåliga när dom laddades upp på ansiktsboken. Men nu ska jag alldeles snart städa mitt rum, annars hotar dom med att jag inte får följa med till sjökrogen :O !!!!! Så får nog ta och sätt igång snart men jag hann ta lite bilder medans dom var på promenad i alla fall, haha ville ta massa bilder idag men det gick ju inte så det fick jag göra med min mindre bra webb (A) Pusspuss så länge vi hörs sen sötnosar :)

(Rosetten är från lindex och kostar 30;-)


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0