Fredag

Hejsan,  nu har jag leget vaken hära ett tag och kollat bloggar och lite sånt. Igår blev det inga inlägg alls, men jag gjorde itne mycket igår förutom att åka till forum när mamma kom hem så köpte hon en klänning och kofta så fick jag en söt liten hår klämma, eller vad man nu ska kalla det ;) Senare på  kvällen beställde jag hem en klänning som jag ville ha förut från nelly men då var den slut och nu var den tillbaka och då var jag ju tvungen att klicka hem den på en gång, så det blev den klänningen och ett linne. Tyvärr försvann den efter jag köpt den så jag kan inte visa några bilder men ni får se när det kommer hem till mig nästa vecka :) Jag är ledig idag så nu ska jag fortsätta kolla på Oprah, vi får höras senare. Pusspuss!

T

Kommentarer
Postat av: emma

Njaa.. jag tycker inte det är så snyggt när skor är heeeelt vita :-P

2009-03-06 @ 12:21:41
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: arlinda

Fin blogg du har =) Kolla gärna in min :D

2009-03-06 @ 13:29:39
URL: http://arliindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0