fredag

Hej igen, nu sitter jag på mammas jobb medans hon är på möte. Det känns som om min mamma håller på och gå in i väggen igen så då är det bra att jag är hära och säger till henne att hon ska göra grejer och ger henne en tid när vi ska gå ut ur dörren ;) Hade tänkt mig att ta en stor Subway macka, det var senast i sommras jag åt en sån när jag jobbad och slet, men det blev inte så för det var alldeles för kallt för att gå ut igen när jag hade hämtat pengar så det fick bli donkens nya kampanj hamburgare med pepper jack ost och bacon (den var god men lite stark). Ska nog inte sitta hära tills mamma slutar, men gör jag det så är det ingen fara alls med mig för dom har haft fredags fika nyss vilket innebär massor av bullar ;) Men nu ska jag kolla lite bloggar, pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0