greklans närmar sig

Heeeeeej, om några timmar bär det va till arlanda! Inte för att jag alla har någon feeling alls :p Men det ska bli skönt att komma ner, äta lunch, bada i våran egna pool eller springa ner till stranden som är 3 minuter ifrån huset! När jag kommer hem kan ni vänta er en massa bilder! Ska bli så skönt, jag ska faktiskt springa upp för trappan och packa min lilla väska, men vad ska man ha för handväska med sig? :o
Men idag har jag faktiskt inte bara stadat, packat klart och fikat med fannylita utan även spelat lite golf, skulle jag beskriva mig själv med två ord skulle dom vara natur begåvning! haha, men nu måste jag fixa klarigt allt, kanske skriver innan igen ;) Pussisar, och skriver jag inte igen så får vi se när det kommer en litet inlägg från en internetcafé ;)


T

Ps.
jag kommer att sakna lilla Lisa och Fanny, men frågan är hur dom ska klara sig utan mig i 3 hela veckor ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer inte klara mig:(:(:(:(:(:(:(

<3

2009-06-23 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0