söndag

Hejsan, såg nyss att jag inte lagt upp inlägget jag skrev igår. Igår skulle jag och fanny bara ses för att byta tillbaka våran batterier och ta en fika. Sen så blev det att vi hanmade på kungsholmen hos fannys kompis Sebastian. Det blev ett par glas vin, sen var det hem och jag som trodde att jag skulle hinna packa igår kväll och att jag skulle vara hemma senast halv 9 efter våran fika men istället var jag hemma halv 1 och somnade pladask. Imorse var det bara att bita ihop och åka till stan med mamma :p
Ikväll har min brorsa och hans tjej varit hära och ätit middag sen så blev det en  genom gång på lägenheten eftersom dom ska bo hära när vi är borta. Imorgon ska vi städa här hemma, sen ska jag och thomas åka til skarpnäck och slå lite golfbollar. Sen hade jag tänkt och träffa lilla lisa, men vi får se om hon har tid :) Men vi hörs imorgon sötisar, pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0