onsdagens bravader

Så, kan ju börja att berätta att jag börjar 12.55 imorgon och mamma ska jobba hemifrån så vi ska äta lunch tillsammans på grekiska resturangen kalamari, mysigt! På morgonen ska jag faktiskt plugga lite trafik märken och så gjorde det även i bilden idag medans vi åkte ;)
Idag åkte jag till mamma efter skolan, efter någon timma åkte vi till kungens kurva där dom har en jätte bra thai resturang en liten bit in i skogen ^ Där mötte vi mamma kompis Cicki och åt. Sen åkte vi till uttran och hämtade min gamla moppe hjälm hos malin och lämnade en kofta hos steph. Men jag hann även med en fika med båda farmor och morfar, myyysigt!
Och nu har jag kollar på Greys med en kopp te! Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa i sängen så hörs vi imorgon, pusspuss! :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0