greklands tessan

Hejsan alla puddingar, hoppas ni alla mar bra, eller ni borde ma toppen for jag har hort hur bra vader det ar hemma :) Sjalv mar jag prima, har varit olaglig idag till och med. Haha jag som pluggade och allt for att ta det dara nedrand moppekortet innan vi skulle aka och sa har dom andrat lagan att man maste vara 21 (?!) for att aka moppe hara for att sa manga turister har kort ihjal sig och sa. Men busiga som vi var sa hyrde mamma en at mig och det kansked som om jag aldrig hade gjort nagot annat ;)
Men huset vi har hyrt ar iaf storre en vi trodde och varan egna pool ocksa. Allt ar jatte fint och imorgon och pa tisdag ska vi aka och kolla pa hus och sen aka till platanias, chania och nagon annanstans eftersom vi har bil mandag till onsdag.
Vi har det jatte bra men jag undrar fortfarande hur jag ska klara avatt vara med mamma och thomas i tre veckor.. jaja jag far begrava mig i min bok nar jag trottnar pa dom ;)
Jaja nu ska jag kika runt lite sen ga ut eller hem, jag far uppdatera nagon annan dag. Puss pa er sotisar!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0