...

ledsen att jag inte bloggat något men jag känner att jag måste bara få skriva...
Jag förstår inte vad det är med dig, om det är ditt skratt, dina kramar, ditt leende, dina ögon eller din närhet som får mig att sakna dig. För du var en gång den jag ville vara med, jag älskade dig då men jag var för själv god då för att se att du var det bästa för mig och inte någon halv farlig player iställer för att veta att du skulle finnas och ställa upp för mig och framförallt älska mig på riktigt.
jag har väl aldrig förlåtit mig själv, men jag har fått acceptera att vi är vänner och jag älskar att jag inte behöver smyga med saker för dig utan jag kan berätta som det är. Det var tack vare dig jag tog steget att gå ur ett ohälsosamt förhållande där jag mådde piss. Allt som behövdes var att träffa dig igen och se att det finns mycket bättre killar...
Dom behöver inte vara dom snyggaste för det är personligheten som gör dig till en helt underbar person, folk som känner dig ska vara lyckliga att ha dig för du är det bästa vän att ha.
Men för ett tag sen blev allt spänt och du slutade höra av dig och när jag gör det får jag frågan: vad ville du då? jag vet att du inte menar illa men den sårar mig att någon jag känt så länge inte längre försvinner ifrån mig.. kanske blir bättre om ett tag som innan.. men jag vet inte och jag kan inte låta bli att undra om du någonsin ens funderar på att höra av dig till mig någon gång...
Jaja det är så jävla mycket mer som snurrar i mitt huvud jag hatar att det inte ens går att höra av sig till dig utan att bli ledsen... jag hatar det!


Kommentarer
Postat av: jennie

therese då... antar att det handlar om J? :(

2009-08-08 @ 05:57:47
URL: http://sugminfeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0