Helt okej måndag :)

Först och främst! HUR KÄR BLIR MAN INTE?!?!??!?!?! MYCKET!!!!


Idag hade vi två nya kurser som dom två lärarna satt ihop till en, och jag känenr på mig att jag kommer ääälska den lektionen! Den är praktisk och vi ska pyssla och ha oss :D Just nu ska vi göra sjalar och förpackningar till någon annan, jag och Anna fick varandra vilket jag blev glad över! Ska verkligen bli jätte kul har det i huvudet och hoppas verkligen att det blir lika fint som jag tänker mig :) Anna är duktig på det mesta så min lär också bli fin tror jag, haha självklart lägger jag upp bilder senare när det är klart ;)
Senare har vi också haft andra lektioner och sen en hål timma innan idrotten, då jag hittade sötnosen över och jag blev kär på en gång! Den hittade jag på skovision där dom håller på och säljer ut allt och därför 30% på allt, väskan som är från Friis & Company kostade i vanliga fall 699:- men nu ungefär 490:-. Sen efter det blev det mat på donken sen vidare till idrotten där vi var ungefär ca. 7 st. Så vi fick bestämma själva vad vi ville göra så det blev innebandy, och det var hur kul som helst ;)
Sen kom jag hem vid ungefär 5 så då kom mamma straks efter mig och Thomas hade redan lagat mat så då åt vi och sen så åkte vi till ikea för att lämna tillbaka ett par dukar och sen köpa lampor, och jag köpte godis. Tänkte att jag ska sova snart eftersom jag sov så dåligt i natt och för att jag somnade i bilen påväg hem ;)
Jag lovar nästan en uppdatering imorgon från skolan om jag får tid, pusspuss :D



T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0