Tisdag..? .. Nej fredag! :D

Hejsan, sitter nu på min mammas jobb. Har precis ätit tårta och målat mina naglar, svarta ;) Hade tänk att skriva idag i skolan men det blev inte så eftersom första lektionen var inställd och andra varade i kanske en kvart. Men en skön fredag blev det i alla fall :) Sandra och Melina har tagit massor av bilder idag lägger säkert upp någon sen, tog bild på klänningen imorse jag glömde att visa er igår men nu vet jag inte alls hur man slår på mammas bluetooth på datorn så ni får se den när jag komemr hem och då ska jag lägga upp en bild på vad jag lagade igår också :) Har varit otroligt dåligt på att blogga sen jag kom hem, fyfyfy på mig! 
Igår blev Melina blev med en Chanel 2.55!!! :) 
Som sagt det är ingen väska utan en Chanel, alla tjejers dröm ;)
Jag är verkligen jätte nyfiken på vilka det är som läser min blogg så skulle ni inte kunna lämna en komentar, även om du känner mig så jag vet om det också :)

Men så var det i alla fall fredag och första Let's Dance, inget man kollar på för att man bryr sig utan för att man vill se kändisar skämma ut sig ;) Kanske kan bli lite bio i helgen, något film förslag? Och om inte det så blir det en massa popcorn, ben & jerrys, cola och sex and the city :) En liten myshelg, kanske behöver ta hem sandra och lära henne vad som hör hemma i the hills och sex and the city haha ;) Nu kommer min mamma tillbaka från mötet så nu ska hon få sin dator och sen ska vi iväg och växla pengar och fixa busskorten, pusspuss på er sötnosar som orkade läsa allt det hära ;)
T

Kommentarer
Postat av: Melina

JAG LÄSER DIN BLOGG MEN DE VISSTE DU REDAN SÖTNOS! :D

2009-01-09 @ 16:54:48
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0