Tisdag :D

Hejsan sötnosar!
Vet att jag lovade en uppdatering från skolan men ärligt har jag inte haft tid. Vi började vid halv tio och då skulle vi ha arbetssätt och lärande, läraren hade tänkt att vi skulle få kolla på en film och sen nästa gång svara på frågor om den. Så vi fick gå till drama rummet där det var varmt och massa madrasser, när dvd spelaren inte fungerade så fick vi göra lite "lekar" som har med sammarbete att göra så det var kul. Efter lunchen skulle vi ha samhälle men läraren kom aldrig så vi gick till centrum och jag hittade en tröja på MQ. Sen följde jag med Sandra in till stan och så hittade jag en shorta och ett linne/t-shirt  på topshop. Men nu är jag hemma och ska kolla massa sex and the city, jag skriver mera sen. Pusspuss!

Röd tröja från Rules by Mary, 600kr men det var halva priset så det blev 300kr för den.
Shorta från Topshop, i vanliga fall 450 men nu 150kr.
Linnet med Kate Moss, 400kr från början men nu bara 100kr :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0