Mitt 200ade inlägg :)

Hejsan, det har varit riktigt dålig uppdagering måste jag erkänna men det är några som håller sig kvar. Jag är nyfiken på vilka ni är men när jag frågar saker så svarar ni inte men när jag inte frågar så gör nu det. Så nu låter jag bli att fråga så kan ni svara ;) Imorgon ska ni få massa roliga bilder från början av vårat skolår i augusti och september och andra såklart :) Snart flyttar Joakim hem till Stockholm igen och gud så jag längtar efter min lilla prins! Vet inte exakt vilket datum men jag återkommer antagligen med det ;) Imorgon är det onsdag vilket betyder att jag börjar vid 08.50 (jobbigt!!). Vi har tydligen någon engelska uppsats imorgon men har ingen aning om vad det är men får allt ta mig till skolan och chansa lite (även det jobbigt!).
Jag pratade även med min mamma om slingor och sånt som jag vill göra snart. men mamma tycker jag ska göra det lite senare men för att det ska se naturligare ut om jag gör dom när solen börjar titta fram. Men saningen är den att jag känner mig bara sååå blek och det bara hänger och hånger när jag är mörkhårig. Kanske bara inbildning men man känner sig så mycket frächare med lite slingor osv. Men men mycket snack om lite saker, Nu ska jag kila uppåt och tvätta mig och göra ordning mig för lite sömn, pusspuss :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0