Söndag kväll

Snart, snart (så fort jag hittar en ny frisör eftersom jag inte kan åka 2½timma för 2 timmars tid och sen 2½timma hem) ska jag fixa mitt hår! Men Nu vet jag i alla fall vad jag ska göra, min mammas plånbok lär inte bli glad och inte mitt rum heller som får vänta på ommöblering :( Men om jag tonar gyllenbrunt och gör två eller tre olika färger av ljust i mina slingor så lär det bli bra :D
En annan sak som jag verkligen längtar efter är att flytta hemifrån och få kolla på tapeter, gardiner, möbler, små saker. Ja ni vet allt sånt som inte en designer kan göra perfekt för en själv, åh vad jag längtar!
Men nu har jag i alla fall kollat klart på "A lot like love" och jag bara älskar den filmen, ochjag älskar Ashton som alltid är samma söta, töntiga roliga kille ;) Jag rekomendera den verkligen om du tycker om kärleks komedier som t ex "Nothing hill". Men nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, pusspuss :)

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0