Onsdag


Hejsan på ersan, inte en uppdatering på hela dagen, aja baja på mig! Idag när jag kom hem kröp jag ner i sängen tände några ljus, satte på en film och mös lite. Sen när mamma kom hem skulle vi beställa en kjol och en klänning från stylebystars men när jag la kjolen i korgen och sen letade vidare efter klänningen och skulle betala så hade någon hunnit köpa kjolen!!!! Arg blir man, aldrig vill kläder och väskor mig väl! Sen har mamma och Thomas kollat på hus i grekland som vi ska hyra i sommar, hittade så himla många fina men dom som inte hade dåligt inrednings smak kostade 20-37 tusen i veckan, och det skulle bli minst 60 000 för tre veckor och det är hyteriskt!
Imorgon börjar jag vid 20 över 10 så jag kanske hinner skriva något innan jag åker, men nu ska jag ta och mysa ner mig igen, pusspuss :)


Klänningen som kommer hem,
Kjolen som ingen vill att jag sa ha!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0