lördag

Hejsan, nu såg jag att jag snart är upp i 200 inlägg i den hära bloggen ;) Haha men nu har våra gäster gått och ena frugan sa precis som min lärare att jag borde bli skådespelare, och jag förstår inte varför, visst är jag bra på att spela men jag skulle dö av nervösitet ;) Men jag tog kort på min outfit, enkel och lite halv söt ändå tycker jag. OCh när jag kollade på bilderna jag tog såg jag att jag hade något sne smile och när jag tänker efter gör jag nog så ganska ofta haha och jag har inte ens tänkt på det förns jag såg att jag hade sånt på ca 3-5 bilder ;)

Tröja; Monki
Bh som syns; Amarican Apparel
Byssor; Cheap monday


T

Kommentarer
Postat av: emma

cheap monday verkar ha fina jeans :O sitter dom inte högt i midjan?

2009-01-25 @ 10:04:15
URL: http://emmakb.blogg.se/
Postat av: Lena

snygg tapet! =D

2009-01-25 @ 13:48:46
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: Anonym

är den där bh:n bra, har tänkt att köpa :)

2009-01-26 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0