Hemma i kalla sverige igen :o

Hej vänner, nära, kära och alla andra underbara varelser!
Hela veckan har varit bra, på vägen ner sov jag hela vägen eftersom jag legat vaken tills vi skulle åka, det var massa turbulens men ja sov då också sov nästan igenom maten också. När vi kom ner var det soligt men blev ganska fort molningt, sen blev det massa mat och sen sängen. Tisdagen rengnade det så då blev det stan och massa affärer, eftersom jag sparar till något speciellt så köpte jag inget då. Sen resten av veckan blev det mat, sol och bad! Eftersom vi hade all inklusiv så blev det fööör mycket cola, glass och mat. Ska inte sitta och skriva ett långt tråkigt inlägg nu som ingen i alla fall inte läser så det kommer väl lite då och då. Och kameran vår funkade inte precis hela tiden så blev inte så mycket bilder men jag ska lägga upp lite som finns :)

Idag har jag bytt in min nyårs klänning som jag skulle haft, kollat massa sex and the city, fikat, lagat mat, packat upp och bara tagit det lugnt. Men just nu står min dvd på paus för snart börjar ju top model och då tänkte jag ge lite plats för ett blogg inlägg också eftersom jag utlovade ett till idag :) Jag skriver mera senare, pusspuss sötnosar :)

En brun T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0