Fredag

Hej på er, jag har ungefär inte haft någon tod att skriva i dag faktiskt. Kom hem för ungefär 2 timamr sen men då började vi laga mat och så har vi ätit. Innan det var jag och köpte jag lite saker när jag var klart mötte jag upp mamma och Thomas på Tiffany's så åkte vi hem tillsammans. Jag lägger snart upp ett nytt inlägg med massa bilder på kläderna som ska få bosätta sig i min trånga garderob :)

Hära får ni en liten bild från imorse, blev ingen bra bild på kläderna. Men jag hade min nya hallonröda tröja från Rules by Mary, lika så skärpet men roseten. Har också ett par jätte gammla Miss Sixty jeans ;)


T

Kommentarer
Postat av: emma

guuuullunge :D älskar dina bilder på kläder och på allt, du är så söt :D

2009-01-23 @ 23:40:08
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0