Fredag kväll

Hejsan på er alla sötnosar. I slutet av skoldagen ville mitt huvud döda mig! Hela vägen hem höll det på och sprängas och när jag äntligen kommer hem har vi ingen alvedon, vad är det för stil?! Så jag somnade istället och så vaknade jag när mamma och Thomas kom hem och då tryckte jag i mig 3 alvedon och började laga mat, tacos blev det ikväll. Har inte ätit det på hur länge som helst men då uppskattar man det mera och jag blir trött på det ganska snabbt så en gång varannan vecka bruckar passa bra ;)
Jag kollade på massa hus och lägenheter i Grekland med Thomas nyss (västa idag var 92 tusen per vecka) så jag missade Let's Dance men nu kollade jag på genom gången och låtarna den hära veckan var riktigt bra, jag blev lite förvänad ;)
Nu tänkte jag kolla lite bloggar och sen försöka komma ihåg att kolla på The city, som handlar om otroligt vackra Whitney Prot som tidigare var med i The hills men sedan fick jobb hos Diane Von Furstenburg i New York. Efter att ha sett ett av 4 avsnitt har det faktiskt visat sig vara riktigt bra, och jag ska skärpa mig och fortsätta kolla. Men nu vill jag hälsa er en trevlig kväll medns jag ligger hära förkyld och tycker synd om mig själv :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0