Fredag


Måste bara tipsa er om den hära otroligt sköna hudlotionen från Hawaiian Tropic. Den är så himla fet och återfuktar verkligen. Idag när jag legat hära med tandvärk(igen) så har jag pysslat om mig själv lite, först med en riktigt återfuktande ansiksmask och sen den hära krämen och med mitt fantastiska läppbalsam (försvarets hudsalva).
Som sagt har jag varit hemma idag också, när jag gick upp kände jag hur ont jag hade i min tand så jag tog två alvedon och hoppa in i duschen, började sminka mig, försökte äta något men då fick jag såna otroliga ilningar. Och då förstod jag att jag inte kunde gå till skolan även om jag kände att jag behövde det, för jag är ingen som tycker om att gnälla inför andra än min mamma ;) Så mamma ringde och sjukanmälde mig så jag fortsatte sova en timma sen kollade jag på någon dålig film, och bara legat hära utan äta något förutom några m&m's. Mamma ringde mig för två timmar sen och sa att vi skulle äta vi 7 så då tog jag 3 alvedon så jag förhoppningsvis ska kunna äta. Jaja nu gnäller jag i alla fall och det ska jag inte göra. Hur ska ni spendera eran fredag? :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0