dagens


Kofta - Zara, T-shirt - Ginatricot, Leggings (m. dragkedja längst ner) - Åhléns

Hejsan sötnosar, idag är jag nog inte på speciellt bra humör men jag försöker hålla mig på bra humör ändå även om det inte går speciellt mycket. På vägen hem ringde jag och frågade mamma om hon hade det dära korten man behövde för att kunna beställa hem från GoJane eftersom alla kort inte fungerar men självklart har hon inte det och inte Thomas heller. Så det var ju pretty köööört! Varför kan inte kläder och skor vilja mig väl?! Men lilla stackars jag ska ut på jakt efter en skinnjacka till för vårväder eller någon annan, har sett en fin på vila som jag kanske ska ta och testa imorgon om jag har tid och orkar, får trösta mig med det och kanske något par skor från h&m ^ Men snart ska jag laga mat och det blir kycklig wook med färska grönsaker och nudlar eller ris :)
Hur har eran dag varit idag? :D Pusspuss på er så hörs vi sen :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0