Visningen


Så där var jag hemma och dom andra har gått. Jag mötte Rebecca imorse så gick vi upp mötte Melina och Sandra. Sen gick vi in och kollade runt sen kollade vi på visningen, måste säga att modellerna var så äckligt smala. Inte ens våra lärare tycke om visningen, allt var dystert, det var phsykmusik och som sagt modellerna var så äckligt samala! Visst var det roligt, men jag hade hellre sett den andra där det var någon slags dansgrej. Men men, sen gick vi upp och köpte pizza och sen hem hit och åt. Sen gjorde vi inte så mycket. Men men jag visar flera bilder sen när Melina skickat bättre bilder från sin kamera ;) 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi är bäst!

2009-02-13 @ 20:17:11
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0