Ny måndag, ny vecka

Nu har jag varit hemma ett tag, och nu kommer också dom utlovade bilderna på mina kläderna jag köpte i lösdasg längs ner :) Idag började dagen med att vi möttes upp på centralen och tog 47an till Nordiska Museet, för att se mode bilds utställningen som dom har just nu medans dom bygger om den andra mode utställningen. Jag förväntade mig absolut inget annat än en tråkig timma. Men bilderna var verkligen jätte fina! Dom som var tagns 1955 skulle lika gärna kunna varit tagna 2008. Vi fick en liten visning och tanten berättade lite om de olika kända svenska fotograferna osv. Snart ska jag laga mat, kanske skriver mera senare :)


Bild 1: Korsett från Monki, ursprungs pris 300:- och jag köpte den för 75:-
Bild 2: Halsband från By Malene Birger, 400:- från början, nu 129:-
Bild 3: Klänning från Monki, 150:- från början, nu 38;-
Bild 4: Kofta från Paris, Kate & I, 700:- från början, nu 200:-

T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade ju sagt till mina föräldrar att jag inte ville gå längre på kursen, men jag hade ändrat mig igår men sa inget itll mina föräldrar att jag ville gå kvar för jag trodde att det skulle vara omöjligt att komma ut ur gruppen, men mamma hade ringt dit och ´fick sluta så jag jag typ slutat.. Men hare jätte kul på kursen.

2009-02-16 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0