Måndag

Hej på er sötnosar. När jag stod och ställde in disken i diskmaskinen kom jag på ett nytt namn till Fanny i min klass, (FF) Förorts Fanny, hahahaha hur skönt var inte det? Vet inte vart det kom ifrån men jag tänkte på Fattaru med Första femman, kanske inte alla i våran ålder som kommer ihåg den hedliga låten ;)
På fredag ska vi ju på modevisning på Stockholms modecenter, som ligger hära i Järla sjö där jag bor så det tar mig 2min upp. Men då har vi inga lektioner på morgonen så vi börjar väl vid halv 1-1. Och eftersom Rebeccas mamma jobbar dära så ska hon åka med henne vid 9 på morgonen och då ska hon komma hit så gåt vi tillsammans, sen får vi se om dom andra orkar komma innan vi börjar och käka lunch :) 
 Idag har vi nästan gjort klart våra sjalar, har en sak kvar att göra och sen ska jag göra en förpacknig också som Anna ska få den i. Sen hade vi idrott och mitt lag på 4 utklassade det andra laget på 5 med 32-10, haha då blev vinnarskallen i mig glad, men så mycket jag sprang idag har jag då inte sprungit på länge ;) Annars har vi inte gjort något annat förutom att jag kom på att jag är tjock ^
Nu ska jag och mamma fika och äta våra semlor som vi hann köpa på bageriet i slussen innan vi sprang på saltsjö banan ;) Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0