..

Hej igen. För någon timma sen så var vi och handlade sen när vi kom hem lagade jag mat. Blev till och med en tre rätters middag, till förrätt blev det ungsbakad hallomi ost med timjan. Sen blev det thaiwook med massa färska grönsaker (hatar fryst och halv fabrikat^) och till efterätt blev det glass med lite choklad sås och panssions frukt :)
Nu kollar vi på ett prgram om narkoleptiker (?), det är såna som kan somna när som helst. Och den ska jag nog köra med i skolan om jag somnar någon gång. Haha men det måste nog vara det roligaste sjukdommen jag det på tv någon gång, mitt i interjuvern så somnar dom eller när dom är och shoppar. Det är otroligt synd om dom men det är samtidigt roligt att se på :p

T


(Las upp för 1 timma sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0