Söndag

Hej. I går hade jag fotokurs och vi skulle ta med oss något att fotografera så jag tog med mig en modell istället för en sak, och det blev Rebecca. Vi tog ungefär 300 bilder, till stor del på Rebecca sen några till sammans och några med Josephine i gruppen. Det var riktigt roligt, men eftersom det var så många bilder som jag skulle ladda upp på serven så tog det jätte lång tid och därför kunde jag inte fixa några och ta med dom hem. Och på lördag har vi lov upperhåll men nästa gång ska jag bränna alla på två skivor så ska Rebecca få dom så får hon alla hon vill ha och jag får lära henne hur man ändrar från RAW till JPEG så man kan se på vanlig dator utan photoshop. Så ni får se bilder om ungefär en två veckor.
Nu är det lov och tyvärr har Joakim virus så vi kan inte umgås, men i helgen ska det nog förhoppnings fungera för då tar hans medicin slut. Annars ska jag ta tag i mitt rum, planera om inte för hoppningsvis, jag behöver förvaring! Annars ska jag bara ta och skriva ett CV och skicka ut och ta en lång dag i Forum, blir så shoppingsugen när jag var dära idag. Vi gick till forum idag för vi skulle kolla på en ny tv, kom inte hem med annat än två filmer och en fika i magen ;)

Jaja nu känner mig lite jobbig så jag ska sluta skriva nu för vi ska kolla på "Välkomen till familjen" med bla. Sarah Jessica Parker :) Pusspuss!

T

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har också funderat på det. Jag är dock jättenöjd med den jag har men jag får väl börja smörja in typ varannan dag för att hålla mig brun och inte äcklig ;)

2009-02-22 @ 23:12:52
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Karin

längtar tills jag får se bilderna ;)

2009-02-23 @ 12:30:13
Postat av: Anonym

jo då det är jag på bilden:) allt bra med dig?

2009-02-23 @ 14:55:34
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: sandra

jag ska ha tjejkväll hos mig på fredag :)

2009-02-23 @ 15:22:25
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0