Tisdag

Hejsan!
Jag kom hem från ett litet tag sen från vad som skulle vara en snabb lunch med mamma. När jag kom till globen så mådde jag illa och orkade inte äta så jag satt med mamma, hennes kompis Susanna och hennes 1åriga söta son Vincet. Sen följde jag med mamma upp till sitt kontor innan hon skulle ha möte och då fick jag en semla för det är ju trots allt fettisdag idag :) Sen har jag sett en jätte fin klänning på Gina som jag jagat efter, så jag var inne i stan på 3-4 olika gina och hittade den ingenstans, så jag åkte till Nacka Forum för jag har sett den där innan och dum huvud som inte köpte den! men den fanns inte dära heller men jag kom hem med en liten väska från lindex i alla fall 199:- från början men fick 30% rabatt så det blev lite billigare ;)
Påvägen hem köpte jag med mig Burger king mat som jag just tryckt i mig :) Nu ska jag kolla klart på The hills repriserna som går på MTV pusspuss!


(den är mörkare i verkligheten)

T


Kommentarer
Postat av: sandra

hur länge du vill pluttis <3

2009-02-24 @ 18:38:14
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0