Lördag

Hejsan, jag kom hem vid ca 5. Idag började min dag med att komma upp ur sängen vid halv 8, sen kröp jag in i duschen och halv sov där med. Sen fixade jag mig och sen körde mamma mig till fotokursen. Jag hade jätte roligt idag, även om mitt närminne inte är det bästa ^ Vid 2 ungefär mötte jag upp Rebecca i Gullmars så åkte vi till stan och kollade på kläder, fick med mig riktigt fynd hem som jag visar senare eller imorgon! Vi var till och med och hälsade på Sandra på jobbet ;) Haha och när vi gick ut från donken kom en jätte söt kille efter oss och bad om mitt nummer, vad ska man säga? Så en stund efter fick jag ett gulligt litet sms ;)
Känner att det här var det tråkigaste inlägget på länge, förlåt för det ;) Haha men nu håller jag på och somna så jag ska inte pladra vidare om tråkiga saker ;) Pusspuss

T

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3 puss på alla hjärtans dag! :D

2009-02-14 @ 21:10:59
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0