Cupcakes

Jag blev lite hungrig för ett tag sen eftersom jag inte ätit så mycket, och så blev det en bulgugsallad med kycklig, avokado, tomat, majs och gurka :) Sen halkade jag in på den hära bloggen, och oj så inspererad man blir, jag vill bara sätta igång och baka massor av cupcakes! Ska nog ta och göra det imorgon eller på lördag :)
Från en sak till något helt annat, det är två saker som jag helt och hållet glömt bort att berätta för er. Mamma bokade in mn på en fotokurs där vi får lära oss om photoshop, ljuset i bilden och massa annat, och den börjar på lördag och håller på ett par timmar på förmiddagen. Sen den andra saken jag skulle berätta var det att vi har äntligen bokat ett hus i grekland det blir tre veckor. Kommer tyvärr inte ihåg vilka veckor men det berättar jag nog framöver ;)


Tänk om någon friade till än på det dära sättet ;)

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0