Sessi love!




Tjenixen alla söta!
Det blev inget jobbletande idag för jag märkte att jag hade gjort fel på mitt cv, så då är det bara att göra om och göra rätt imorgon :) Inatt kom snön vilket betyder bitande kyla i ca 2-3 månader, trist. Så här års önskar jag verkligen att jag bodde i ett varmare land men samtidigt älskar jag våren, sommaren och hösten! Vintern är också fin med förjävlig att leva sig igenom.
 
Så nu är det helt klart att man undrar när något roligt ska hända mig? När ska jag få ett kneg, fixa lite cash, dra iväg och göra något roligt? Jaja det sista är att tycka synd om mig själv, alla i min närvaro är friska och jag har så underbara vänner! :) Men nu ska jag kila, pussiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0