onsdag

Jag har tänkt på det hära med bloggen, jag läser bloggar som inte uppdaterar varje dag, även om jag skriver för min egen skull så är det ju alltid kul att få feedback ;)

Men nu ska jag sluta bry mig om vad alla tycker skriva ut vad jag tycker och känner skiva vad jag bryr mig om, skriva på mitt sätt och skita i att formulera allt på ett toppen sätt för att läsarna ska bli nöjda för det viktigaste är nog att jag är det :)


Jag sitter och lyssnar på kings of leons låtar, snart är det dags för att skutta upp och hoppa ner i sängen, lär inte somna förns om 3 h men jag hittar nog på något att sysselsätta mig med.
Så här års saknar man en pojkvän att krypa ner med men då är det tur att jag har såna toppen vänner som man kan ha mysa med och prata med när som helst ;)
Men nu ska jag skutta upp, ciao!



T

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0