nyårslöften

Steph sms:ade mig igår natt om att hon ska börja träna den 2 januari och frågade om jag var med på det. Och jag som funderat på det innan så passade det perfect. Men eftersom jag har min operation inplanerad den 2 februari så blir det inte så mycket träning innan och efter så lär jag vara slöast i världen men vi ska nog klara av att peppa varandra ordentligt så vi inte lägger ner.

Så jag kom på att jag för första gången i mitt liv skulle skaffa mig dumma nyårs löften som alltid bryts. Men om jag skriver ner dom så kommer jag att må dåligt för att inte uppfylla dom ;)

- Börja träna.
- Dricka mindre läsk och käka mindre skit.
- Skaffa mig ett jobb och spara pengar!


En liten bild som jag tagit under julen.


Kommentarer
Postat av: SNYGG ALEX ÄR SNYGG

Sluta käka skit helt. sick äckligt. Bajstjejen!!

2009-12-29 @ 00:03:20
Postat av: lisa

va duktig du är, jag ska också göra det. fast inte träna hahahaha

2009-12-29 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0