Liten "jul" uppdate

Hej alla söta!
Kände att jag uppdaterat min status på ansiktsboken lite för många gånger nu så det var dags att skriva hära istället!

Eftersom vi ha ha en mysig julfika i klassen imorgon så jag och mamma bakade lite idag så jag kan bjuda klassen lite imorgon :) Är det bara jag som känner att jag absolut inte har någon julkänsla alls?
Inte ens glögg, lussebullar och julmusik tog fram känslan. Jular nu är aldrig som när var lite, ni vet när det var 1 meterssnö på gräsmattan, det är så en jul ska vara :)
Jag kanske ska ta och skaffa mig en hobby? Måla, sticka eller lära mig att sy?

Jaja nu ska jag dricka mitt te och ta en lussebulle, natti natt!





T

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0