cp rami(?)

Haha jag kollar på pandoras ask och rami sitter som ett liten cp barn och hån ler och gungar fram och tillbaka, han vill argumentera och fråga en massa. Känns som en frågvis skitunge! 
Idag har jag kollat på män som hatar kvinnor, själv. Jag är den som verkligen inte kollar på läskiga filmer ensam men den hära var het okej och jag hoppade högt för mig själv några gånger. Men det kanske bara jag som tycker att den är läskig(?) :P

Ute yrar snön och jag fasar inför att gå ut imorgon, man får ta och klä på sig ordentligen påväg till skolan, efter det ska jag och steph med alex för att kolla på Lorentz & M.Sakarias i skanstull. Sen blir det väl hem och käka mina halstabletter i stora lass och dricka massa te. Men nu ska jag kolla och sen hoppa ner i sängs, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0