Torsdag

Hej sötnosar, förlåt att jag inte skrev igår. Men moin dator sammarbetade inte alls igår och på slutet av dagen fick jag världens hemskaste huvudvärk och jag var helt utan alvedon så det blev itne direkt bättre med huvudet. Påvägen hem köpte jag min nya jacka som jag lagt undan i tisdags. När jag kom hem så var Thomas redan hemma så han tröck i mig 2 alvedon sen försökte jag sova men det gick knappt men till slut somnade jag och vaknade av lite mildare huvudvärk och middag. Så därför har jag inte skrivit, jag ber om ursäkt ;)

Men som jag skrev så flyttade en ny liten jacka från Stockholm in hos mig igår och även att bara lite längre skinnhanskar från sisters. Häromdagen köpte jag en tröja som jag trodde skulle vara söt men på vad den inte alls lika söt på mig men jag ska byta den idag till en liten söt sommar kjol som jag också visar idag :) Men nu ska jag fortstätta min lektion, pusspuss!

T


Kommentarer
Postat av: linn

Hej alla-



Jag har Sophie skinnjacka till salu. den är ny.köpte den på tradera. men den var lite för liten för mig.

om någon är intresserad kan väl höra av sig.

Det är storlek 6.



celinee[email protected]



2009-04-02 @ 12:25:19
Postat av: Anonym

Hej alla-



Jag har Sophie skinnjacka till salu. den är ny.köpte den på tradera. men den var lite för liten för mig.

om någon är intresserad kan väl höra av sig.

Det är storlek 6.



celinee[email protected]



2009-04-02 @ 13:00:10
Postat av: Anonym

celinee[email protected]

2009-04-02 @ 13:18:39
Postat av: Fanny Bunny

2009-04-03 @ 09:45:50
URL: http://fannu.blogg.se/
Postat av: Fanny Bunny

den va skit söööt :D

2009-04-03 @ 09:46:16
URL: http://fannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0