trosdag

Usch vilken dålig människa jag var igår!! Inte ens ett inlägg? :O Fy på mig!
Men igår var jag bara allmänt trött och nere, ni vet när man vill ha lite kärlek men ingen vill kramas, så satt knappt vid datorn över huvudtaget förutom i skolan då (a)

Idag har jag i alla fall varit i skolan och haft i princip en lektion på 2½ timma, engelska, sen när vi skullle ha matte i en halv timma så fick jag vara med Agneta och Fredrik för att fixa bildspelet till vårat mode protjekt. Sen sprang jag och agneta mer för att se sista 40 minuterna på när paulo roberto var i aulan och pratade.

Sen gick jag till centrum med jossan och köpte en klänning, som jag visar er imorgon, och vaxremsor som gjorde mina ben fina och lena :)
Kvällen har jag spenderat med att vaxa benen, långtbad, hårinpackning, ansiktsmask och filar fötterna. Mysig tjejkväll allso! Men nu ska jag ta och städa mitt rum eftersom min mamma tjatar som en apa efter banan ;) haha men jag lovar att skriva imorgon! Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0