tisdag

Hejsan!
Här sitter jag mätt och belåten och har även tryckt i Thomas massa information om politiska ideologier, och blivit lite irriterad för han inte kan sånt där som är allmänbildning när man är vuxen och röstar ;) Idag har jag varit i skolan, haft samhällskunskap i stortsätt hela dagen sen drog jag med Fanny till stan och hon köpte en spetsbody från weekday och en klänning från VILA och båda var jätte fina! Sen så var vi inne i lite andra affärer sen åkte jag hem och väntade på mat ;) Jag ska ta och skriva mig en liten inköps- och matlista, några tips på något gott som är lätt att laga? :)
Haha, jag stod och stretcha låren och rumpan lite som den där snygga kille visade igår hur jag skulle göra och jag kände mig jäkligt duktig faktiskt! Men nu ska jag kika på vänner i alla fall så jag skriver väl sen eller imorgon, och skriver jag sen så lägger jag nog upp lite bilder också :)  Puss!

T

"Vi var en enhet, vi var cingular. Det jag minns finns kvar" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0